ADRES DO ODSYŁKI TOWARU:
E-SUPPORT
ul. Szarych Szeregów 30
26-610 Radom
tel. 799 356 733
e-mail: info@kapriz.pl
Szczegółowe zasady dotyczące wymiany, odstąpienia i reklamacji i opisane są w Regulaminie.
WYMIANY
Wymiana towaru możliwa jest tylko na inny rozmiar lub kolor w ramach tego samego modelu, pod warunkiem, że Sprzedawca dysponuje towarem, na który miałby nastąpić wymiana.
W celu wymiany towaru należy skontaktować się ze sprzedawcą drogę e-mailową w celu rezerwacji wybranego rozmiaru. W mailu należy podać numer zamówienia, którego ma dotyczyć wymiana i informacje dotyczące wymiany.
Po otrzymaniu odpowiedzi ze sklepu, że towar jest zarezerwowany należy towar odesłać na adres wskazany powyżej.
FORMULARZ WYMIANY DO POBRANIA PONIŻEJ:
ZWROTY
Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia otrzymana zamówienia, pod warunkiem że nie był używany.
FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA PONIŻEJ:
REKLAMACJE
Jeśli towar ma wady Klient powinien złożyć reklamację. W tym celu Klient może skorzystać z formularza reklamacyjnego:
Sprzedający w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia złożenia przez Klienta żądania reklamacyjnego ustosunkuje się do żądania. Jeżeli w ciągu tych 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.
Klient, który wykonuje uprawnienie z tytułu rękojmi, zobowiązany jest dostarczyć wadliwy towar na adres Sprzedawcy wskazany powyżej.